Зробити домашньою|Додати до обраного
 
 

Восьма Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2017»

Автор: admin от 18-02-2017, 14:31

Восьма Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2017»

З 16 по 18 березня 2017 року відбудеться головна подія освітньої галузі України – Восьма Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти» та П’ята Міжнародна виставка освіти за кордоном «World Edu». Педагогічні працівники нашого навчального закладу традиційно беруть участь у вищезазначених заходах.

У 2017 році у тематичній номінації «Сучасні соціально-психологічні та педагогічні технології підтримки дітей і дорослих в кризовій ситуації» представила свою роботу викладач устаткування Заступ В.В. на тему: «Створення позитивних емоцій та ситуації успіху на уроках». У тематичній номінації «Розробка та впровадження інноваційних проектів, тренінгових технологій, програм і рішень для осучаснення навчального процесу та підвищення рівня знань молоді» свої роботи представили Тверезовська О.М., на теми: «Практично-орієнтований проект «Практикум». Спільна діяльність викладача та учнів по створенню навчальних посібників для проведення лабораторно-практичних робіт з предмету «Технологія приготування їжі з основами товарознавства»»; Горда М.І. робочий зошит з професійної підготовки «Текстильні, швейні, трикотажні товари» з професії «Продавець непродовольчих товарів» ІІІ розряд; та Курочкіна Т.П. робочий зошит з виробничого навчання «Завдання для закріплення та систематизації теоретичних знань на уроках виробничого навчання до теми: «Кулінарна обробка риби, приготування рибних напівфабрикатів» з професії «Кухар» – 3, 4 розряд.

Відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» Ви можете ознайомитися з частинами представлених на виставку матеріалів. За повною версією документів звертайтеся до авторів.

Методист Центру

Шейко М.О.

Панорама творчих уроків

Автор: admin от 1-02-2017, 13:21
Панорама творчих уроків викладачів нашого Центру

День української писемності і мови

Автор: admin от 10-11-2016, 11:36


Відповідно до Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.03.2008 року № 168, з метою утвердження української мови як державної, піднесення її престижу, виховання в учнів поваги до мови свого народу 9 листопада 2016 року у стінах ДНЗ «Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» було проведено І етап XVII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Учасники конкурсу, учні І-ІІІ курсів написали відгук на прочитану книгу сучасного українського письменника, виконували завдання з орфоепії, лексикології, синтаксису, підготували запитання для інтерв’ю з відомим політиком на тему «Українське законодавство про мову. Досягнення, проблеми й перспективи» тощо.

Учні  впорались із завданнями. Найкращими стали роботи Безпалої Марини учениці (гр. АК-15) та Прокопенко Тетяни (гр. АК-36)

Цього ж дня інструктивно-методичній нараді викладач української мови і літератури Мельник Людмила Миколаївна поінформувала присутніх про проведення Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика та розповіла історію виникнення Дня української писемності та мови. Учні презентували вірші про українську мову.

 

Методист Центру Шейко М.О.

 

 


  

 

 


 

Круглий стіл "Співпраця педагога та здібного учня"

Автор: admin от 28-10-2015, 08:48

27.10.2015   методичною комісією природничо-математичних дисциплін проведено круглий стіл "Співпраця педагога та здібного учня".

Викладачи МК розглянули  та обговорили питання:

  • Психолого-педагогічна характеристика обдарованної та здібної дитини 
  • Психолого-педагогічні аспекти співпраці педагога та здібного учня 
  • Форми і методи роботи з обдарованими та здібними учнями  
  • Використання методу проектів як засобу активізації пізнавальної та дослідницької діяльності учнів
  • Методи творчості, що використовуються при проектуванні


 

 

Педагогічна рада-школа «Залежність успішності учнів від вибору моделей, методів і технологій»

Автор: admin от 15-06-2015, 10:00
15.06.2015 відбулася педагогічна рада-школа «Залежність успішності учнів від вибору моделей, методів і технологій».

Засідання творчої групи

Автор: admin от 8-06-2015, 09:55

08.06.2015 відбулося засідання творчої групи по підготовці до нетрадиційної педагогічної ради-школи «Залежність успішності учнів від вибору моделей, методів і технологій». Кожна методична комісія обрала власну стратегію захисту вже апробованих і неодноразово використаних на уроках педагогічних методів відповідно до загальної методичної проблеми Центру.

Використання інтегрованих уроків в навчальному процесі

Автор: admin от 25-05-2015, 14:28

Інтегрований урок — це спеціально організований урок, мета якого може бути досягнута лише за об'єднання знань з різних предметів,

спрямований на розгляд і вирішення будь-якої проблеми,

що дозволяє домогтися цілісного сприйняття учнями досліджуваного питання,

що гармонійно поєднує в собі методи різних наук,

має практичну спрямованість.

Інтегроване навчання:

*     сприяє розвитку наукового стилю мислення учнів;

*     дає можливість широкого застосування учнями природничо-наукового методу пізнання;

*     формує комплексний підхід до навчальних предметів;

*     підвищує якість знань учнів;

*     формує в учнів узагальнені вміння і навички: обчислювальні, вимірювальні, графічні, моделювання, спостереження, експериментування — які виробляються узгоджено;

*     формує переконання учнів, що вони можуть вивчати з розумінням більш складні речі порівняно з тими, які пропонуються в підручнику;

*     дозволяє надалі використовувати авторські роботи учнів (створені на базі інтеграції) у навчальному процесі;

*     розширює кругозір учнів, сприяє розвитку творчих можливостей учнів, допомагає більш глибокому усвідомленню і засвоєнню програмного матеріалу основного курсу предметів на рівні застосування знань, умінь, навичок в нових умовах;

*     залучає учнів до науково-дослідницької діяльності.

Результати інтегрованого навчання:

поняттяі факти із споріднених дисциплін в даному предметі.

*     Учні вміють залучати і залучають теорії, вивчені на уроках інших предметів, для пояснення фактів, що розглядаються в даній навчальній дисципліні.

*     Учні вміють залучати і залучають практичні вміння і навички, отримані на уроках споріднених дисциплін, для отримання нових експериментальних даних.

Типи і форми інтегрованих уроків:

з/п

Тип уроку

Форми уроку

1

Урок формування нових знань

1.         Урок-подорож;

2.         Урок-дослідження;

3.         Урок-екскурсія;

4.         Мультимедіа-урок

2

Урок навчання умінням і навичкам

1.         Урок-практикум;

2.         Урок-твір;

3.         Урок-ділова або рольова гра;

4.         Комбінований урок;

5.         Урок-подорож

3

Урок повторення та закріплення навчальних вмінь та навичок

1.         Повторювально-узагальнюючий урок;

2.         Гра (КВК, Щасливий випадок, Поле чудес, конкурс, вікторина);

3.         Театралізований урок;

4.         Урок-аналіз контрольних робіт;

5.         Урок-бесіда

 

Уроки інформатики — це універсальна сполучна ланка, що дозволяє «з'єднати» практично всі дисципліни.

Використовуючи інструментарій інформаційних технологій, можна побудувати інтегрований урок, створити інтегровані завдання, інтегрований модуль.

Результатами інтеграції інформатики з іншими предметами є:

*     трансформація ролі викладача інформатики в роль координатора ІКТ;

*     зростання інформаційної компетенції учасників освітнього процесу;

*     перехід від «знаннєвої» до «діяльнісної» парадигми;

*     зростання ефективності освітнього процесу і його адекватності потребам особистості, суспільства, держави в сучасному світі.

 

 

     

 

 


 

 

вул. Роменська, 96,
м. Суми-2, Україна, 40002.

splxtt@ukr.net